Minőségpolitika

A Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. működési területén ivóvíz- és csatornaszolgáltatási tevékenységet folytat. Célunk, hogy tevékenységünk során kimagasló minőségű szolgáltatást nyújtsunk. Minőségpolitikánkban elköteleztük magunkat fogyasztóink igényeinek biztonságos és folyamatos kiszolgálására.

Az ivóvíz- és csatornaszolgáltatásunk fejlesztése és a minőségirányítási rendszer egyre tökéletesebb működése érdekében a következőket tűztük ki célul:

  • a mindenkori hatályos jogszabályi és hatósági előírások maradéktalan betartása,
  • a fogyasztóinkkal és partnereinkkel kötött szerződések határidőre történő és minőségi teljesítése,
  • az üzleti etika betartása, jó kapcsolat tartása az érdekelt felekkel, különös tekintettel a fogyasztóinkra,
  • a műszaki, tárgyi és személyi állomány minőségcentrikus, hatékony működése és szervezése,
  • támogatjuk a széleskörű szakmai ismeretek elsajátítását, minőségügyi és szakmai képzésekkel, oktatásokkal,
  • tudásunk, ismereteink és kiterjedt jó partneri kapcsolataink segítségével biztosítjuk a víz- és csatornaszolgáltatást, és egyéb tevékenységeink színvonalas végzését,
  • a minőségirányítási megközelítés alkalmazásával menedzseljük a szervezet fenntartható, tartós sikerét.

A minőségi, környezetvédelmi és élelmiszer-biztonsági célok elérése érdekében az MSZ EN ISO 9001:2009, az MSZ EN ISO 14001:2005 és az MSZ EN ISO 22000:2005 szabványok szerinti integrált minőség-, környezetközpontú és élelmiszer-biztonsági irányítási rendszert működtetünk.

A minőségpolitika megvalósítása a Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. minden munkavállalójára kötelezően érvényes.

 
Írjon nekünk!

Írja meg nekünk észrevételeit, ötleteit amelyekkel segítheti a Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. munkáját

tovább »
GY.I.K.

Azaz a "gyakran ismételt kérdések".

tudjon meg többet ...