Tisztelt Fogyasztónk!

A Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. elkötelezett a fogyasztóközpontú szolgáltatás irányában, ezért évről-évre elégedettségi felmérés keretében is szeretnénk megismerni az Önök véleményét, igényeit. Kérjük, járuljon hozzá fejlődésünkhöz a kérdőív kitöltésével. Segítőkész együttműködését előre is köszönjük!

Minősítés
1 2 3 4 5 6 NI
Teljesen elégedetlen Többnyire elégedetlen Gyakran elégedetlen Gyakran elégedett Többnyire elégedett Teljesen elégedett Nincs információm
I. A szolgáltatás minősége
1. Mennyire elégedett a vízszolgáltatás minőségével?
1

2

3

4

5

6

NI
2. Mennyire elégedett a szennyvízelvezetés és -tisztítás minőségével?
1

2

3

4

5

6

NI
3. Mennyire elégedett a hibaelhárítás gyorsaságával?
1

2

3

4

5

6

NI
4. Mennyire elégedett a hibaelhárítás minőségével?
1

2

3

4

5

6

NI
5. Milyennek ítéli meg összességében szervezetünk minőségét?
1

2

3

4

5

6

NI
6. Milyennek ítéli meg szervezetünk megbízhatóságát?
1

2

3

4

5

6

NI
II. Higiéniai és élelmiszerbiztonsági szempontok érvényesülése, a szolgáltatás biztonsága
7. Mennyire elégedett a higiéniai és az élelmiszerbiztonsági szempontok teljesülésével a vízszolgáltatásban?
1

2

3

4

5

6

NI
8. Mennyire elégedett a szennyvízelvezetés és -tisztítás biztonságával?
1

2

3

4

5

6

NI
III. A szolgáltató és a fogyasztó kapcsolata
9. Mennyire elégedett az ügyfélszolgálatunk elérhetőségével?
1

2

3

4

5

6

NI
10. Mennyire elégedett az ügyfélszolgálati munkatársaink szakmai tudásával?
1

2

3

4

5

6

NI
11. Mennyire elégedett az ügyfélszolgálati munkatársaink segítőkészségével?
1

2

3

4

5

6

NI
12. Mennyire elégedett ügyfélszolgálati irodánk nyújtotta lehetőségekkel (kényelem, információk elhelyezése, ügyfélhívó rendszer a központi ügyfélszolgálaton stb.)?
1

2

3

4

5

6

NI
13. Mennyire elégedett a műszaki ügyintézés színvonalával?
1

2

3

4

5

6

NI
14. Mennyire elégedett a számlák részletességével, érthetőségével?
1

2

3

4

5

6

NI
15. Mennyire elégedett a problémakezelés színvonalával (pl. megrendelések, bejelentések, kérvények, reklamációk stb. esetén)?
1

2

3

4

5

6

NI
IV. Személyes kapcsolat
16. Mennyire elégedett a vízmérő leolvasók udvariasságával, viselkedésével?
1

2

3

4

5

6

NI
17. Mennyire elégedett a díjbeszedők udvariasságával, viselkedésével?
1

2

3

4

5

6

NI
V. Fogyasztók tájékoztatása
18. Mennyire elégedett a korrekt tájékoztatással az előre tervezett karbantartásokkal összefüggő vízhiányról?
1

2

3

4

5

6

NI
19. Mennyire elégedett a tájékoztatással a víz minőségéről?
1

2

3

4

5

6

NI
20. Mennyire elégedett a tájékoztatással a vízmérő leolvasásról?
1

2

3

4

5

6

NI
21. Mennyire elégedett Ön a Délzalai Vízmű ZRt. és a fogyasztó kapcsolatával?
1

2

3

4

5

6

NI
22. Mennyire elégedett panaszainak, reklamációinak a kezelésével?
1

2

3

4

5

6

NI
23. Honnan értesül a vízszolgáltatással kapcsolatos hírekről, információkról? Vízmű honlapról
Kiadványokból, számlamellékletekből
Zalai Hírlapból
Egyéb hírlapból vagy médiából:
24. Az elmúlt év során előfordult-e, ha igen, akkor milyen gyakorisággal, hogy a szolgáltatott ivóvíz minősége nem felelt meg az elvárásoknak? Nem volt ilyen eset, a vízminőség minden esetben megfelelt
1-2 alkalommal nem volt tökéletes a víz minősége
Gyakran folyt a csapokból nem megfelelő minőségű ivóvíz
25. Ha volt minőségi kifogás, milyen jellegű volt? Esztétikai jellegű volt (a víz elszíneződése)
Szaga volt a víznek
A víz íze nem volt kifogástalan
26. Ön szükségesnek tartja az internetes ügyfélszolgálat fejlesztését? Igen
Nem
Nem tudom
27. Az Ön számára melyik fizetési mód kényelmesebb? Általány
Pontosan annyit fizetni, amennyi a fogyasztás
Fogyasztási hely szerinti település

 
Írjon nekünk!

Írja meg nekünk észrevételeit, ötleteit amelyekkel segítheti a Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. munkáját

tovább »
GY.I.K.

Azaz a "gyakran ismételt kérdések".

tudjon meg többet ...